liten tomtedräkt

Hej.
Det blev visst inget inlägg igår, men det blir det idag istället =).
Jag gick ju som sagt och hämtade ut ett paket igår, tänkte visa vad som låg i...



Jag vet vad ni tänker:
Vem fan köper en tomtedräkt tre månader efter jul, och när det snart är vår och på väg mot sommaren?
Haha jävligt bra fråga.
Men jag försvarar mej med att det verkligen inte alls var med flit. Jag tänker inte berätta hur det gick till men hur som helst hamnade den slutligen hos mej i alla fall.
Och nu ligger den här i mitt rum, får väl se när den kommer till användning.
234 kronor betalade jag för den här söta saken i alla fall.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0