Lämnar helvetet hemma

Så... dom senaste dagarna när jag inte har bloggat har jag alltså varit med Carre.. men också pluggat.
Och det har faktiskt gått bra.
Issa kanske är på bättringsväg. Men trots det har vi bestämt oss för att dra iväg med mej ett tag. Det kan ju inte vara fel i det här läget. Just nu är det sista jag vill att vara kvar här. Jag vill långt långt bort och långt bort ska jag. Fortfarande i Sverige, men ungefär vid 23 -tiden imorgon är jag framme.

Vet ju inte hur det blir med bloggandet då. Datorn kommer med mej, men får väl se hur det är med internet. Om inte annat kanske det kommer ett trist inlägg via mobilen, så att ni vet att jag fortfarande lever.

Nu ska jag faktiskt gå och packa det sista.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Leia

Där är bra här med!



Vad gör du? =)

Kram

2009-04-01 @ 10:19:11
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: frida

vart ska du åka?

hoppas du får det jättebra =D och att du mår bra snart igen :) <3

2009-04-02 @ 21:17:22
URL: http://froolf.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0