killens intressanta hjärna

Hej
Nu har jag kommit hem och om ett tag ska jag sätta igång med mina pannkakor.
Först täkte jag bara lägga in en gammal bild som jag hittade här i min lap nyss.



Haha naaw är den inte bara för true?! Det här förklarar varför killar är så jävla lätta att fatta. Alltid är det något som är fel, antingen är dom hungriga, behöver gå på toaletten eller så är dom förjävla kåta. Hur fan står vi ut med dom?! =P

Nej men lite snäll måste man ju vara. Observera att killar faktiskt KAN både lyssna och vara uppmärksamma.. när dom vill

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Jocke

Jag är kille och jag tänker inte så! Eller sex-delen kanske men fan resten är bara skit snack

puss på dig stuumpan

2009-03-02 @ 14:56:34

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0