fredagkväll

Jag snackade med honom när jag var på väg hem från Jossa. Jag, Olivia och Ala hade varit hemma hos Jossa och typ kollat på tv och tagit bort mustascher. Jag, som då inte har någon, slapp sitta där och gråta. Jag kollade på Tyra Banks dr Phil-program istället. Det var rätt intressant just den eftermiddagen faktiskt.


Och mitt i allt ringde han. Jag hade lixom väntat hela dagen på att han skulle ringa och tillslut började jag inse att det inte kommer att hända. Jag minns att jag kollade på Olivia som om jag ville slänga iväg mobilen, och sen struntade jag i att svara. Det läskigaste med att han ringde just nu var att det var en lite märklig slump som jag inte tar upp här och nu.
I alla fall så åkte jag hem en stund senare och han fortsatte att ringa, så tillslut svarade jag. Vi snackade ett tag och när vi la på var det fort hem, duscha, sminka om sej, fixa håret, käka och ut igen.
Den här gången åkte jag till Älvsjö för att träffa Olivia, Lollo, Emelie, Jossa, Jessica och några andra.
Kvällen blev ingen direkt actionkväll, vi åkte mest runt.
Och han ringde hela tiden och ville träffas. Tillslut gav jag upp och åkte för att träffa honom men då var han på väg hem, så jag åkte hem till en kompis och sov istället.

När vi kom hem var jag as hungrig så mitt i natten började vi koka makaroner.


Det här var min lösning på en hur man
stänger en öppnad flaska utan kork
också. Fan jag minns att jag kände mej
så jävla smart efter allt tejpande hit
och dit . =)






Hoppas att det funkar




 


            Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0