fredagens minishopping

Hej
Det har varit jävligt dåligt med bloggande från min sida den här helgen, det beror framför allt på att jag har varit jävligt upptagen men också att mitt internet har krånglat dom stunderna jag haft tid att blogga.
Sånt är livet, jag tar igen lite nu, trots att mitt internet är riktigt segt (beror på att jag surfar på grannens nätverk)

I fredags var jag i Skärholmen en stor del av dagen, precis som jag berättade redan på torsdagen.
Jag kom inte hem med dom underkläderna jag hade hoppats på, för min bh-storkel fanns inte, däremot kom jag hem med ett snyggt linne från Gina tricot och två ögonskuggor.
Visar två bilder lite snabbt


 

♣ Långt boxarlinne- Gina tricot- 99 kronor
♣ Ögonskuggor (Maybelline)- Åhléns- 80 kronor st.

Jag vet att ni känner igen den svarta ögonskuggan sen tidigare, men som jag har mämnt lite snabbt blev ju allt mitt smink snott så det är bara börja köpa om allt igen. Hatar det men har tyvärr inget val .
Tyvärr kunde jag inte heller köpa mer än så eftersom både mitt leg och mitt bankomatkort är snodda så har jag fått fixa ett nytt kort men ingen kod har kommit än, så det jag lyckades köpa fick jag köra på kort och pass. Jävligt lyckat!


Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0