en ros från en riktigt casanova

Idag var jag med Carre också.
Först när vi träffades var vi i Vällingehus och käkade lite. Stackarn, han var helt utsvulten när han kom.
Efter det mådde han i alla fall mycket bättre. Vi satt ett tag på balkongen och sen började vi knata hem till mej.
Vi hade inte ens kommit ur centrum när Carre plötsligt sa åt mej att sätta mej på en bänk längre fram och där var det då meningen att jag skulle sitta... hur länge då?
Jag satte mej på den jävla bänken och där satt jag.
Dinglade lite med benen fram och tillbaka, spanade in några fyllon, dinglade lite till. Det började bli rätt kallt. Benen började skaka, dinglade lite till. Och så, efter ett tag komm han med... en ros.
Det är så typiskt honom, den nedrans casanovan. haha
Men gulligt var det. =) . Tog hem den och nu hänger den upp och ner på min vägg och där kommer den få hänga ett bra tag.



Här är den i alla fall. Mycket ful bild om jag får säga det själv, men jag har inte riktigt tid med redigering nu, det får bli någon annan gång i så fall.



Myskläder var det idag i alla fall. Mensvärk ni vet.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0