Det saknades 3 kronor och jag började gråta

Jusste, innan jag börjar städa här måste jag bara berätta om igår !

Var med Carre igår. Han hade jobbat hela dagen och han skulle sluta vid 4 och så plötsligt ringer han mej halv 4 och säger åt mej att jag ska skynda mej till stan, och där står jag i handduk lixom.
Jag duschade lite snabbt och sen sprang jag till bussen.. med bött hår och allt.
Jag såg ut som snömannnen... fast i form av kvinna dårå. Jag hade i och försej kunnat ta en senare buss, men tyckte så synd om Carre som skulle behöva sitta stilla i stan i över en halvtimme, så för hans skulle skyndade jag mej.

När jag äntligen kom till stan ville Carre gå till Kungshallen. Efter att ha travat runt och funderat på vilken mant man skulle välja och vart vi skulle sitta ett bra tag, beställde vi två kebabtallrikar.
När vi satt och käkade började vi snacka om vad vi skulle hitta på sen. VI dividerade fram och tillbaka om vi skulle åka och spela biljard, eller om vi skulle köra bio eller något annat kul.
Allt slutade i alla fall med att vi åkte hem till Carre och kollade på film.

         Mitt i allt kommer dagens händelse.

Jag var äckligt sugen på choklad och det var en kvart kvar tills affären skulle stänga. Jag frågar Carre hur mycket chokladen kostar och han säger att den kostar 25.
Jag kastar mej efter min jacka, där jag vet att det ligger lite mynt och sen börjar räkna allting.
Efter några sekunde börjar jag storgråta från ingenstans.
Ni skulle sett stackars Carre, han visste inte vad han skulle göra. Han frågade mest med lugn röst vad jag grät för och vad som hade hänt och bla bla bla. Det slutade i alla fell med att jag, efter att ha suttit och skrikit hur vädelös jag är och att jag misslyckas med allting, berättade att det saknades 3 kronor för att jag skulle ha råd med chokladen.
Det var ett rätt lättlöst problem, för Carre hade några mynt på sitt skrivbord.

Glad igen, skuttade jag i väg till affären och sen kom jag hem 5 minuter senare med choklad.

Haha ibland känner jag mej verkligen som ett barn. Jag kan inte fatta att jag satt där och grät för att det fattades 3 jävla kronor. Haha det är ju helt sjukt.
Men men, det är sån jag är just nu










Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emma

naaw gumman då :( <3

2009-03-02 @ 10:30:00

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0