Biljardkväll hos mej

Sen blev allt värre på lördagen.
Jag vaknade tidigt som satan, sen kom ett sms från Carre.. och ett till.
Efter att ha snackat med honom en stund gick jag upp för att göra frukost.
Jag snackade ett tag med pappa i köket och sen satte jag igång med pannkakor. När jag och pappa sen satt och käkade kom lillebrorsan hem. Han sätter sej vid bordet och tar en pannkaka och efter en stund kommer det:

- Varför är ditt hår blått?
.....
.....
.....


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH

Ni fattar nog att följande timmar bestod av att tvätta håret som en jävla idiot.
Faktum är att en hel del försvann, istället fick håret någon vit dul nyans så nu ser jag mer ut som en riktig jävla bombo.
SKIIT KUL!!!
Sen senare träffade jag Angelica i Vällingby. Efter det var det hem och käka.

Senare på kvällen blev det biljarkväll hos mej =).
Ingen av oss var speciellt bra på att få i kulorna i hålen och efter några glas gick det knappast bättre.

Vid 23-tiden följde jag med Sara upp till Vällingby när hon skulle hem. Vi ger på perrongen och där stötte vi på tre göteborgare. Allt började med att en av dom sa hej till mej och då stannade jag och började snacka med honom. Sen stod jag kvar där tills Saras tåg kom och sen tog jag bussen hem igen.
Onyktert gick jag ner till mitt rum, klädde av mej och somnade på en gång.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0