Svaren =)

Så..
Då var det slut på frågestunden för den här gången. Det har droppat in några frågor ser jag, inte alltför många dock.
Men det kan nog vara rätt skönt nu, det är ett precis lagom antal för att jag ska orka svara på alla ;)

Då börjar vi med första frågan då:

Snyggaste kändis killen/tjejen?
Svar: Fy helvete vad svårt, går ju inte att välja en! Bland killar tycker jag väl att Chad Michael Murray, Jensen Ackles, Sean Faris och Aaron Carter är riktiga godingar. och tjejer är väl i princip omöjliga. Just nu kommer jag faktiskt inte på någon.

Gick du ut nian med bra betyg?
Svar:
Dom var nog varken bra eller dåliga. Gick ut med 230, mitt tips till alla som går i högstadiet är: SLUTA PRESSA ER SJÄLVA! Jag är jätteglad idag att jag inte fick typ 290 för då blir man så jävla besviken när man sänker sej i 1:an. För det gör man. Det är ju helt andra krav och betygskriterier i 1:an. Och trots att det inte är nya grejer utan den gamla skiten från högstadiet sänker man sej. Jag är lite besviken och då hade jag ändå inte mer än 230. Hade jag haft 300 när jag gick ut 9:an hade jag nog dödat mej vid det här laget. Huvudsaken är att man kommer in på det gymnasiet man vill in på, fuck resten säger jag

Hur många seriösa förhållanden har du haft? och hur länge varade dessa samt var de bra?
Svar:
2 får väl svaret bli. Mitt första seriösa varade i 6 månader och det var förjävligt 90% av tiden. Men just då var det i alla fall bra. Såhär efteråt ser jag med klara ögon att det var inte alls ett bra förhållande.
Mitt andra seriösa är ännu mer seriöst än det första. Det är det ja har just nu och det har än så länge varat i 13 månader. Stundtals har det självklart varit jobbigt och inte alls bra, men över lag är jag otroligt lycklig med min kille. =)

vad har du för planer i sommar?
Svar:
Först var det tänkt att jag, tillsammans med några andra, skulle cykla till Göteborg. Det projektet har jag med några hoppat av nu och istället ska vi nu i början av sommaren cykla till Strängnäs. Efter det är jag hemma och slappar någon vecka och sen bär det av till Spanien. Tre veckor senare är jag tillbaka i Sveariket och ska då börja jobba på Mc Donalds. Så jag har fullt upp hela sommaren. Självklart ska jag också försöka träffa min älskade bästis så mycket jag bara hinner!
När träffades du och Carre?
Svar: Jag och Carre träffades den 4:e april 2008

Har du varit estland med carre? hade du kul?
Svar:
Jag har varit i Estland med Carre två gånger. Första gången förstörde jag allt lite men vi hade otroligt kul innan och sen efter när allt hade lugnat ner sej. Andra gången var jag där i lite mer än en vecka och då hade vi faktiskt otroligt kul. Jag berättar ju om hela resan i en egen kategor, bara läsa om intresset finns =)

vilka är dina närmsta vänner? välj tyyp 3-4 stycken.
Svar:
Sara, först och främst. Efter det blir det väl Olivia, Roya och min älskade pojkvän. Resten av mina vänner är antingen nära eller lite längre ifrån, men ingen är på Saras nivå ;)

minu kûsimus on et, kui palju sa mind armastad?

ta reda på vad det betyder o svara då :D
Svar:
Det där behöver jag inte ens ta reda på gubben, jag fattar utan några som helst problem.
Jag älskar dej mycket, väldigt mycket. Du har förändrat mej och mitt liv till det positiva. Dock sårar du mej ofta och det gör att du sjunker ner lite och plötsligt blir du inte den där fantastiska varelsen som kan allt utan mer än vanlig simpel människa. Det låter hårt och är lätt att missuppfatta det där, så jag säger det med några enkla ord:
Kallis, ilma sinuta ma ei saa elada.
Ma armastan sind <3

På en skala 1 - 10 hur mycket älskar du carre?
Svara:
Usch vilken hemsk fråga.. han kommer ju se det här och jag vet svaret och han kommer tycka att det är så otroligt lågt.
Men jag svarar ärligt, det värsta är att lura sej själv. Svaret blir 8 och lite till. Mer som 8,5. Varför? Jo, för att om man älskar en människa 10/10 är det en människa som dödar en med ett ont ord. Den människan skulle kunna få en att hoppa framför ett tåg genom att knäppa med fingrarna och framför allt är man en människa älskar man inte en person till 10/10. Det tror i alla fall inte jag. För den starka känslan försvan hos oss männisor för så otroligt länge sen och istället fick vi något som vi kallar för hat. Vi kan inte heller hata en människa till 10/10. Det är i alla fall vad jag tror. Som svaret innan får jag väl säga att han kommer upp på 8 för att han är en underbar person och han har gjort så otroligt mycket bra för mej, men när han sårar mej trycker han verkligen kniven i hjärtat på mej. Carre kan få mej att sluta äta, tappa livslusten och strunta i skolan och min framtid. Han kan få mej att bli blind för allting. Han kan också få mej att skratta när allt är som värst, han kan få mej att en dag säga till mej själv att jag är snyggast på jorden och han kan få mej att känna mej sexig i en svart sopsäck. Carre är som allt i ett, hans bra sidor är riktigt bra, tyvärr är hans dåliga sidor riktigt dåliga. Förlåt älskling men det är så jag känner. 8 är inte lågt, men du hade lätt kunnat vara en 9:a, det vet du <3<3



Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: DIN BÄSTA VÄN!

issa min älskade älskade korkade sötnos, du vet vad jag tycker om den där bilden!!

HEMSK HEMSK HEMSK!!! (fast på dig är den fin<3)

2009-06-04 @ 00:11:20
URL: http://saralinneaolsson.blogg.se/
Postat av: Roya

HÖHÖÖHÖ issaaa <3

2009-06-05 @ 12:01:41
URL: http://roooya.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0