Shopping ! ! !


Hej igen och åter ien puuuhh...
Nu är jag hemma igen, efer 6 timmars vandring och 6 timmar med fynd och besvikelser sitter jag nu här med endast några kronor kvar på kontot. Ångesten har börjat och jag frågar mej gång på gång varför i helvete jag har gjort såhär.
Sen sätter jag på mej en ny tröja och så har jag svaret på frågan.

Shoppingrundan med Sara idag var allt annat än en dag på stranden. Men kul hade vi =). Fast jag glömde köpa strumpor, det var inte så jävla bra.
Däremot kom jag hem med andra grejer. Första fynden kom på Belle. Köpt 3 betala för 2. Skynda er! Man kan köpa en väska, ett par skor och en scarf om man vill. Eller varför inte 3 par skor, som vi gjorde!
Första besvikelsen kom på New Yorker, där jag normalt sätt brukar hitta hur mycket som helst, men inte idag. Andra besvikelsen kom på Gina tricot, där min första syn var mina jeans för 199 kronor!! Jag betalade 399 kronor! Dessutom velade jag mellan dom blåa jeansen och dom vita, när jag köpte dom. Carre ville helst att jag skulle köpa dom vita, så jag gjorde det. Det ångrar jag idag när dom vita är nere på halva priset och dom blåa fortfarande kostar 399 kronor och knappt existerar längre!
Hoppas dom finns när nästa studiebidrag kommer för då ska jag fan slå till!

Här kommer i alla fall dagens shopping













♣ Grön hoodie- BikBok- 199 kronor (mycket snyggare i verkligheten än på bilden)
♣ Topp- Gina tricot- 129 kronor
♣ Skor- Belle- 399 kronor (också snyggare i verkligheten)
♣ Vit bh- New Yorker- 99 kronor (ord.pris 139 kronor) 
♣ Vita string- New Yorker- 45 kronor (ord. pris 69 kronor)
♣ Ljusblå bh- New Yorker- 99 kronor (ord. pris 139 kronor)
♣ Ljusblåa string- New Yorker- 45 kronro (ord. pris 69 kronor)
♣ Piké - New Yorker- 99 kronor
♣ Armband - Gina tricot- 129 kronor
♣ Mascara- H&M - 149 kronor


Ber om ursäkt för slarv med bilderna den här gången, men jag orkar faktiskt inte hålla på med photoshop för att lägga in några shoppingpix. Sen vet jag inte vad ni tycker om att jag lägger upp underkläder, men fan även om vissa av er är killar är ju dom flesta tjejer och ni använder ju också sånt här... hoppas jag.
Den vita bh:n och stringen till har riktigt häftiga handbojor på sig. Dom finns i rött, vitt och svart. Jag var osäker på om jag verkligen skulle ta vitt, så får väl gå tillbaka och köpa ett par till om jag ångrar mej. Hur som helst,gillar du handbojor är det där verkligen något för dej ; )

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: ewelina

sv: tack så mycke :) Det vita linnet från gina är förresten riktigt snyggt. jag har ett likadant ;)

2009-06-06 @ 19:41:45
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: nadine

http://www.designadinblogg.se/2008/march/ta-bort-texten-i-headern.html

Titta där! :)

2009-06-06 @ 19:57:23
URL: http://nadoine.blogg.se/
Postat av: Hanna

Var ligger New Yorker-butiken? :)

2009-06-07 @ 19:02:12
Postat av: frida

förlåt att jag frågar! men är du gravid? ser så ut på bilden!

2009-06-20 @ 16:20:12
URL: http://bestfriidiis.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0