Galen kväll

Godmorgon!
Hur var eran dag igår?

Min var galen!
Jag åkte till Huddinge med Elias och Sebbe först. Där träffade jag Lollo, Linda, Glenn, Mathias och några andra sköna typer. Vi satt där i Mathias lägenhet ett tag och sen åkte jag och Sebbe till Kristineberg och Elias åkte hem, sen till Nockeby och sen till Kristineberg. Stackarn det nog några timmar men tror att han tyckte att det var värt det ; ).

Kvällen blev jävligt lyckad. Cider, flunken och bara härligt folk.
mMindre kul blev det senare mot natten när vi skulle hem, jag och Roya gick hem till mej och somnade inte förrän typ vid 4 någon gång och klockan 7 ringde mitt jävla alarm på mobilen.
Jag gick upp, åkte till Fridhemsplan, letade efter ett café, var där i 10 minuter, åkte hem och nu sitter jag här och ser totalt nerdrogad ut. Det var min kväll och min hemska morgon

Resten av den här veckan ska jag "jobba" så det blir dåligt med uppdatering. Men jag gör så gott jag kan ; )

Visar bara tre bilder från igår, resten får komma upp på facebook istället. Här är några av dom som var med igår:







Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Roya

2009-06-23 @ 15:00:45
URL: http://inspireooh.blogg.se/
Postat av: Roya

(råkade klicka på enter..)



Fucked up, min fot är helt KAPUTT och armbågen svider, myggbett över hela benen, räknat ihop runt 11 bett.. bäää.. MEN DE MÅSTE GÖRAS OM SNART! :'D

2009-06-23 @ 15:02:05
URL: http://inspireooh.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0