Stolen


Det här är en av de ställningar som får absolut högst betygav Loveugar i det här testet! Tjejen är över, rörligheten är hög och det är mer intimt än de andra ställningarna bakifrån. Den går helt enkelt till så att tjejen sätter sig på sin kille ungefär som hon sätter sig på en stol.

Stolen


Ställningen är perfekt om man gillar att ha sex på andra ställen än sängen, som på en stol, i en trappa eller kanske på badkarskanten så se till att experimentera mycket!


Extra
Killen har perfekt tillgänglighet till alla delar av sin tjejs kropp.


Loveugars betyg (0-5)

För tjejer
Bekvämlighet: 4,5
Svårighet: 1
Njutning: 4,5


För killar

Bekvämlighet: 5
Svårighet: 1
Njutning: 4,5


För båda

Intimitet: 4
Penetrationsdjup: 4,5
Penetrationsrörlighet: 5


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: jessica

sv: O herregud, är det sant?:O Vad hemskt :s .. Jaha ajdå :/ nu skrämmer du mig men rädd ska jag inte vara för då gör det bara mer ondare! :P Men tar man inte spruta för varje halvår :P

2009-06-20 @ 17:54:06
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: Mårlind

Du e ju fan sjuk i huvudet din jävla hagga

2009-06-21 @ 00:14:35

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0