Sockersöt bikini


Hej. Nu är jag hemma från en dag med Sara.
Hoppas att ni inte har tröttnat alltför mycket på mina tips, för här kommer ett till.
Snart är det sommar och det gäller att skaffa den perfekta bikinin för i år. Om man har den här har man nog lyckats jävligt bra

 

Så jävla söt, enda nackdelen är väl att underdelen kostar $114 och överdelen $115. Är det någon som har lust att köpa den till mej? (a)
Om du vill ha den så köper man den på https://www.beachbunnyswimwear.com

Letar man efter en bikini med lite mer stil kanske den här är något
 

 

Båda kommer från samma ställe
Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

Vill du ha fler besökare till din blogg? Klicka in på länken och följ instruktionerna! http://www.viraltrafik.se/?Ellom

2009-06-10 @ 17:24:24
Postat av: Madddy

Haha nej absolut inte :) jag tycker bara att det är kul!

2009-06-10 @ 17:25:00
URL: http://madddys.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0