Snoddas

Hej och godmorgon.
Jag vaknade för ungefär en halvimme sen och har precis fått i mej lite frukost.
Egentligen har jag en hel del bilder sm jag vill lägga ut men min kamera har fuckat up sej så den går inte att stänga, och det innerbär förmodligen att jag inte kan ladda in några bilder i datorn, vilket suger stenhårtrt =(.

Jag får ge kameran till pappa så får han sitta och mecka en stund och sen funkar den igen.. i alla fall ett tag sen går den sönder igen. Men det kommer tyvärr inte bli av i dag eftersom det blir värsta festen här idag och ikväll så han har nog inte tid.

Så istället får jag visa bilder som jag hartagit innan. Jag lovade att visa en bild på vad jag bakade till festen härom dagen.



Smoddas! Jag gör, utan att överdriva, säkert några av världens godaste snoddas. Det beror nog på att jag har bakat dom sen jag var jätteliten.
Om någon vill ha receptet så är det bara att skriva en kommentar, så gör jag ett inlägg med receptet ; )

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0