Sista inlägget för ikväll

Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te och kolla på en film och bara ta hand om mej själv, mitt lidande och min magvärk.
Det låter som en bra idé va ? =)
Imorgon måste jag ju vara fit for fight igen för då blir det shoppingrunda med Sara. Det innebär att ni nog inte kommer få höra så mycket från mej imorgon, men jag har ju skrivit ganska många inlägg idag så det borde väl inte gå någon nöd på er =P.
Hoppas ni uppskattar mina bilder som jag lägger ut numera. Jag kan meddela att jag är ganska ny på det där med photoshop, och eftersom jag fortfarande lär mej så tar det ju sin tid. Där har ni svaret på varför det ser ut som att jag sitter här vid min lap dygnet runt. Riktigt så illa är det inte som tur är, men fan photoshop blir ett beroende =P För varje fin sak man gör vill man göra något ännu finare.

Skulle vara jättekul om ni sa vad ni tyckte, jag gör det ju faktiskt till åtminstone 80% för er skull ;)

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: R

För att vara nybörjare på photoshop är du riktigt duktig! eller det tkr jag iaf för jag tkr att det är fett svårt.

bra blogg

2009-06-05 @ 23:49:05

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0