Saknar dej älskling, kom heeeeeem!! <3

Hej
Nu sitter jag här igen. Har precis haft lite kul med lillebrorsan och hans kompis.. oj vad fel det där lät.. hehe.
Aja skit samma

Jag sitter i alla fall helt ensam hemma nu och tänker på min älskling.
Han är nog ute och roar sej nu, hoppas bara att inget häder honom. Han har ju en tendens att hamna i konstiga situationer den där människan.
Åhh jag saknar honom så himla mycket =(
Jag tycker inte om när min älskling är på vift såhär.

Men snart kommer han hem igen.. fast då har ju jag åkt iväg..

Längtar bara tills vi ses igen. Och så hoppas jag att han kommer hem hel och ren och är den Carre som jag känner och älskar.

Ma igatsen sind kallis. Tule koju varsti. Kui teil kodus te peaks saama suure kallistuse. Ma arrmastan sind väga palju, kunagi ei unusta seda.
Isabell südame Kaur


Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0