Never be afraid to say what you feel

Det här är jag upp i dagen




Alla säger alltid att jag är så jävla liten, men jag har alltid varit så himla kaxig. Jag har aldrig brytt mej om ifall personen har varit mer än dubbelt så stor och mer än 3 gånger så stark, jag har alltid kaxat. Inte i onödan förstås ;P

Ett minne som satt riktiga spår i mej är när jag gick i 4:an och hamnade i bråk med en om gick i 8:an.
Allt slutade med att han gav mej en fet örfil..
eller det slutade ju förstås inte där. Vet ni vad jag gjorde?
Jag slog tillbaka såklart.

Så den där lilla hunden symboliserar nog mej rätt bra ;P

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0