missa inte nästa del!

Hej
Nu är jag hemma hos mej själv igen. Det har varit ett jävla farande fram och tillbaka den här veckan men nu blir det lugnt ett tag... tror jag.
Idag har jag varit hemma hos Sara också. Vi käkade godis, drack cola och kollade på en film som handlade om en snubbe som blir kär i en hund... typ. Den var lite konstig men rolig var den.

Alldeles strax kommer en ny del i mitt nya projekt för bättre självkänsla, missa fan inte det!

Just nu sitter jag återigen och klipper och klistar i fotoshop för att få till en snygg design. Hoppas att den blir bra tillslut!

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Erica

Fin blogg du har! :)



Haft en bra dag?

2009-06-05 @ 19:29:33
URL: http://ericasmelody.blogg.se/
Postat av: ewelina

Hej, det var faktiskt min syster som fick bort det, jag är inte så insatt i design på bloggen :p hon är inte hemma just nu, men kommer om en stund. Går det bra om du kan vänta lite? :)

2009-06-05 @ 19:29:55
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: ewastina

hej vännen ja du tar bort bloggnamnet där du skrivet det på inställningar.. men gör en punkt annas så kodkänner inte blogg.se det sen kan du göra bloggtitlen allså. rosa som du har på headen du ser jag skrev välkommen där ... lycka till vännen

2009-06-05 @ 19:39:31
URL: http://ewastina.blogg.se/index.html

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0