Jag, Sara och mitt hektiska liv haha

Förlåt för sen uppdatering, men min dag har varit minst sagt lååååång.
Idag har jag varit med Sara. Dagen började med att jag gjorde punka på cykeln ... igen.
Sen fick veta under dagen att jag tydligen inte ska åka till Fridhemsplan tidigt imorgon så då slapp jag tänka på det
Vi shoppade och sen när jag kom hem fick jag slänga i mej lite mat och jag försökte hinna med att skriva ett inlägg i bloggen men det hann jag inte med *åhh vilket hektiskt liv jag har =P*
Jag slängde i mej mat och sen åkte jag och pappa till K-RAUTA för att köpa färg till mitt rum, som jag för övrigt ska försöka måla klart imorgon.
Sen skjutsade pappa mej till Alvik där jag skulle möta Sara och Gustaf.
Efter det åkte pappa till Spånga för att hämta min cykel, som hade punka =P.

Haha känner att pappa inte gör annat än åker och hämtar mina cyklar på olika ställen *stackarn*

Sen var allt ganska "lugnt" i några timmar. Jag, Sara och Gustaf satt vid vattnet i Alvik. Sen kom Erik och en annan Gustav. Några timmar senare travade vi till donken för att typ... jag vet inte.. köpa latte till någon.
Sen satt vi där och snackade en stund och sen åkte alla hem till Gustaf. Alla utom jag och Sara som åkte hem för vi är så coola. Haha.

Nu sitter jag i alla fall här och har gett en oerhört bra förklaring på varför jag inte har bloggat idag ; ).
Var inte arga på mej nu

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: din bästa vän

hahaha gumman, jag älskar att du har stavat rätt på alla namn :D gustaf och gustav hahaha <3<3<3

2009-06-18 @ 09:38:23
URL: http://saralinneaolsson.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0