Idag

Jag uppdaterar dåligt just nu för att jag håller på och fixar i mitt rum.. igen.
Haha fan vad lång tid det har tagit men jag jobbar ju aldrig i streck, jag fattar inte vad jag håller på med som tar sån tid. Idag har jag "jobbat" hela dagen och vad har jag lyckats med? Tja jag har skruvat fast ett handtag och 3 andra små grejer och sen har jag satt upp en dörr... det var väl det, på hela dagen!

Det här kommer aldrig bli klart =/.
Men jag jobbar på så gott jag kan och jag längtar verkligen tills jag kan visa före och efter bilder.

En annan anledning till varför jag inte har uppdaterat så mycket idag är för att jag vill att ni lätt ska hitta till inlägget med tävlingen. Det ska vara lätt och smidigt att delta, inlägget där ni deltar är bara några inlägg ner ; )

Lycka till i tävlingen, ni som har anmält er. Till resten: synd better luck next time ; )

Tävlingen avslutas den 25:e juni, anmäl dej nu så har du lika stor chans som alla andra deltagarna att vinna!

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: matilda

hoppas att du får en jättebäst kväll hörru :D



sv: jag hade det strålande bäst igår med familj, släkt och nära vänner :D sånt gillas!

2009-06-20 @ 21:45:30
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: V I L J A ♡

Hejsan! hoppas du får en trevlig kväll denna Midsommardag :)

2009-06-20 @ 21:54:23
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0