Godmorgon

Godmorgon.
Fan jag har vridit om dygnet totalt, vaknade för typ en timme sen och jag hatar det =(.
Nu är hela dagen förstörd =(.

Tur att jag inte har några direkta planer än, kanske ska gå och panta burkar... =D

Igår beställde jag btw en as mysig tröja som borde komma hem till mej om några dagar, ska bli jättekul att prova den =).

Och åter igen kära läsare, ni skrämmer mej. jag loggar in nu runt halv 2 och möts av en sida full med kommentarer och utan att jag idag har skrivit ett enda inläg har jag redan en hel del besökare. Vi vet ju att jag är inte är van vid sånt här !

Men jag har precis varit och duschat och nu sitter jag här nästan helt naken och det börjar bli kallt så jag ska gå och skölja ur min hårinpackning snart och sen blir det frulle för mej =). Vi hörs om ett tag igen =)

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0