förlåt till er som tog åt er, jag gör ett nytt försök

Okej jag inser att en del av er läsare ar missuppfattat det förra inlägget lite. Jag tar den biten tydligare

"Fula killar! säg ingenting för ni har ingen talan."

Med det menade jag att en ful kille ska inte säga till en tjej att hon är ful.
SJÄLVKLART är det ömsesidigt. En ful tjej säger inte heller till en kille att han är ful.

Fan vad töntigt det här låter.

Men hörni kära läsare, ni som inte förstod eller ni som tog illa upp. Jah hänvisar er till "Novellen" så kanske ni förstår lite bättre.

Den mobbingen som jag utsattes för "utfördes" i princip bara av rätt mindre snygga människor och då känns det bara så fel.
Men om man frågar mej:
Personligen säger jag såhär med handen på hjärtat:

Inga människor är fula, alla är precis lika vackra och precis lika mycket värda. Men folk förstör det genom att klanka ner på varandra. Personligen är jag emot det för enligt mej är alla vackra, fast på olika sätt! Man kan ju fan inte ha allt!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym igen

Tack för förklaringen!



Beklagar att du blev mobbad :/ vet själv hur det känns ... :/

2009-06-14 @ 18:16:20

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0