Du har fortfarande chans att vinna ! ! !

Nu är jag tillbaka igen! Ska snart fortsätta fixa i mitt rum. Idag ska jag rensa bland alla mina tjejprylar. Ni vet scrubs, alla möjliga olika krämer, smink, hårgrejer, piercingar, smycken osv. osv.
Det kommer ta sin tid!

Förlåt att jag ine läger in så mycket bilder just nu, men min kamera har ju pajat. Dumma jag tappade den i golvet och sen tappade jag den igen och efter det har den varit helt fucked up.
Men jag försöker hitta andra bilder som ska skoja till den här bloggen lite.

Ikväll tror jag att jag ska försöka fixa lite med designen igen också =)

Om du fortfarande inte har anmält dej i tävlingen, passa på att göra det nu då! LÄNKEN ÄR UNDER BILDEN



Anmäl dej till tävlingen här : http://stuumpan.blogg.se/2009/june/tavling-vinn-clip-on-set-varde-990-kronor.html?_tmp=26bdc73e316206f4d8bac318f674e54f39e9260c
OBS! anmäl dej inte i det här inlägget. Klicka på länken för att anmäla dej annars kommer du inte att vara med i tävlingen!
Klicka på länken för mer information och regler
.

Lycka till


Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: linn :D

jag har lagt till dig på min blogg.

vet inte om de kom fram hoppas de !

puss

2009-06-23 @ 20:44:48
URL: http://sjobeckk.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0