Det här är till er, läsare och alla andra där ute läs det här och ta det till er

Hörni, hörni, hörni! Nu får ni sluta.



En fråga till er rakt ut! Vad är ni för typer av varelser? Varför bloggar ni? Varför är ni så besatta?
Okej face it, vissa klarar sej riktigt bra. Kenza, blondinbella, Kissie, Stina-lee.. bla bla bla.. Jaaa dom är såååå duktiga fullständigt faaantastiskt.
Men vem minns dom om 50 år?
Come on
Jag trodde att ni var människor inte ngra jävla dockor som Kenza leker med som hon vill.
Vissa av er lägger upp bilder på er i bara string, vissa av er spamar folk dagligen med kommentarer där det står saker som: "Hej vad har du gjort idag?" eller "Hej hur mår du?". Ärligt talat, när ni frågar mej det tänker jag alltid, herregud bryr du dej ens om det? Du vill bara få kommentarer.

Och vad är det här nu då? Bloglovin fungerar plötsligt som någon jävla.. fan vet jag.
- Hej ska vi lägga till varandra på bloglovin?

NEJ!

Skärp er nu, ni blir inte berömda, ni bli inte bättre, ni blir inte coolare, ni blir ingenting mer än det ni redan är. Och ni är bra som ni är.
Tro mej, jag läser måååånga av era bloggar. Och jag ser upp till så jävla många av er. Och så in i helvete ofta tänker jag:
- Herregud vem i helvete väljer att ge en blond minderårig wannabe porrstjärna som paow pengar för smörjan hon skriver, när den här tjejen lyser från andra sidan jorden?

Världen är orättvis. Och ni alla kämpar som galningar, och jag säger inte att det är förgäves. Jag säger bara att ni borde göra något vettigt istället.
Jag säger inte att ni ska göra som jag, för jag har inte kommit någonstans överhuvud taget. Men jag har en blogg jag kan vara stolt över, för här, i den här bloggen står så oerhört mycket som dom flesta skulle ha tigit om.
Men jag väljer att gå ut med det. Jag går ut med allt för er skull, för att visa att ni behöver inte göra det ni gör för att lyckas med något så onödigt.
Gör något bra istället, gör något som du kan klappa dej själv på axeln för och tänka:
Fan det här gjorde jag jävligt bra.
Fuck alla stora bloggare, dom skriver ändå bara skit! Och jag säger inte att jag är bättre men jag är fan inte sämre!!


Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Viktoriae - En "må bra" blogg där självkänsla & positivt tänkande ligger i fokus

Jag är stolt över min blogg och måhända blir den känd eller inte, jag skriver för att jag gillar det och för att jag vill hjälpa till. Dessutom så är det min hobby nu när jag är arbetslös!:)

2009-06-23 @ 17:03:52
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Viktoriae - En "må bra" blogg där självkänsla & positivt tänkande ligger i fokus

2009-06-23 @ 17:04:12
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Roya

du är helt äckligt smart issa! Blir nästan lite avis för hur jävla duktig du är! Men glad som satan över att ja får ha dig som vän, ganska säkerpå att de finns många där ute som önska dom va i mina skor!

2009-06-23 @ 23:32:59
URL: http://inspireooh.blogg.se/
Postat av: Viktoriae - En "må bra" blogg där självkänsla & positivt tänkande ligger i fokus

Sv: Vad bra att du också tipsar om självkänsla, många människor som har låg sådan och kan må bra av att få tips om hur man bättrar på den!:)

2009-06-24 @ 17:29:31
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skrattade lite smått när jag läste detta, känner igen mig exakt i tänket.

Jag vet inte riktigt vad som är så himlans intressant i att läsa vad folk har på sig, hur de ska färga håret eller hur himla avskydda dom är.

Men något intressant måste ju majorieten tycka att det är med tanke på att folk kan tjäna pengar på det.



Och sen alla dessa spammare, hur orkar dom?

Man upphör aldrig att förvånas över hur knasiga människor kan vara.



2009-06-25 @ 10:27:44
URL: http://sandorama.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0