Dagens sjukaste kommentar

Hahaha jag brukar inte göra sånt här för jag tycker att det är rätt omoget att hålla på och tjafsa med okända människor på internet, speciellt när dom inte kan stå för vilka dom är.

Men det här blir ett undantag, ett stort ett.
Hahaha du som skrev den här kommentaren, ta tillfället i akt och känn dej stor för det här blir nog första och sista gången.

Okej kära läsare nu ska jag avslöja varför jag sitter här och garvar för mej själv



Asså haha HAGGA, det ordet har jag inte fått höra på över ett år och det var när jag och elli skämtsamt kallade varandra det. Ordet hagga kommer för all framtid inte få mej att göra annat än skratta.
Och ytterligare en sak jag skrattar åt är att denna "Mårlind" säger att jag är sjuk i huvudet och skriver det som kommentar på min senaste sexställning.
VAD ÄR DET JAG ÄR SJUK I HUVUDET FÖR? FÖR ATT JAG KNULLAR?
Då undrar jag vad du är för en konstig varelse! Hahaha ärligt talat jag kan inte sluta skratta.

Mårlind, du gjorde min kväll. Nu kommer jag sova gott. AAAW LOVE YOU *puss puss*

Någon annan som tänker säga att jag är sjuk i huvudet som tipsar om hur man får det extra skönt i sängen, eller som tänker lägga in en riktig stöt och kalla mej för hagga?

Nej då tycker jag att vi lämnar det här, hahah fy fan vad larvigt
Hörru Mårlind, om du ska förolämpa mej då får du fan komma med något bättre ; )

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: matilda

sv: helt totalt bäst :) hihi

sov gott <3

2009-06-21 @ 00:44:54
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Nej, men jag förstår. :) Vart är han då?



Just let me know vad du vill att jag ska göra om det är något speciellt, annars hittar jag på något själv. ^-^



Don't forget to vote.

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

2009-06-21 @ 01:25:21
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Anna Smid

Åh, det är störande att folk orkar lägga energi på fåniga kommentarer! Skrev om det här: http://smid.blogg.se/smidsfashion/2009/june/trakigt.html

2009-06-21 @ 09:09:25
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0