Dagens shopping

Tänkte i alla fall visa en bild som jag suttit och knåpat med en stund. Det känns så skönt att photoshop är tillbaka =). Fast jag blir jätteförvirrad när allt står på svenska. Undrar varför.. jag snackar ju lixom svenska själv =S.

Nå väl, här kommer den i alla fall och den är jätteful men det är ju lilla tanken som räknas =D



Och sen glömde jag såklart en sak så den fick komma med på en egen bild



1. Väska- Belle- 399 kronor (Ord. pris 599 kronor) spriiiiiing!!!
2. Halsband- Gina tricot
3. Ringar- H&M
4. Örhängen- Gina tricot
5. Strumpor- H&M
6. Sminkväska- H&M
7. Örhängen- Gina tricot
8. Halsband- Salt
9. Klänning / topp- Salt- 399 kronor
10. Diadem- Gina trciot


Det var min shopping den här gången.

OBS! Att jag satte ut priser på vissa saker men inte på alla beror inte på att jag vill på något genomskinligt sätt säge:
- ÅHH kolla på mej jag lägger sååå häääär mycket pengar på EN sak!
Absolut INTE. Det beror dels på att jag vill tipsa er och för att jag själv alltid kollar på priset innan jag ens börjar leta efter ett plagg jag sett på bild i en blogg. Om ett linne i någons blogg är jättefint och jag ser att hon har gett 1500 för det fnyser jag och tänker att jag kan göra ett eget som dessutom skulle vara tusen gånger snyggare.
Den andra anledningen till varför jag inte sätter ut priser på allt är för att jag inte minns och sen för att jag tror att ni har rätt bra koll på vad ett halsband på gina kostar.

Så nu har vi rett ut det. Inga konstiga kommentarer från korkade idioter nu, tack

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0