Bad food- bad dog

Haha måste bara visa en sak innan jag går och börjar fixa. Satt och googlade lite på lite allt möjligt och så plötsligt sprang jag på dom här:

Bilderna kommer från en reklamkampanj för hundmat.
Och ska ge en rolig bild av vad som kan hända om hunden inte får bra mat

Bad food- bad dog

"psst.. snubben.. hon älskar inte dej, kolla här"
Baddog

"oopsie.. tänkte inte på att det är jag som styr.."
Baddog

Husse sitter i förhör, misstänkt för mord. "hallå, grbbar, kolla vad jag hittade runt hörnet!"
Baddog

"ojdå... inget guiness rekordbok i år heller.. vad syyynd"
Baddog


Till alla hundägare:

Är hunden glad, så blir du nog glad =).. eller du slipper nog i alla fall vissa problem ;P

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: - HANNA

Men vad härligt! :) Jo det är bara fint med mig. Vädret är ju kanon så det kan ju inte bli bättre. :) Vad har du pysslat med idag då? :)

2009-06-21 @ 17:04:43
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: matilda

haft en bra dag? :D

2009-06-21 @ 18:41:31
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0