2 headers by stuumpan

Hej.
Sen uppdatering idag. Jag kom sent från jobbet idag och jag.
Typ en timme innan jag slutade kom Roya och höll mej lite sällskap på uteserveringen och en halvtimme senare kom Sara och sen när jag hade slutat satt vi kvar ett bra tag och snackade.

Sen åkte jag och Sara hem till mamma och hämtade två möbler. Sen bara vi dom hem till pappa. Nu sitter jag här ensam i ett tomt hus igen.Och jag funderar på att sart gå och käka något. Kanske titta på någon film eller något.

Först tänkte jag visa två headers som jag har gjort till två bloggar.





Tyvärr vet inte den ena tjejen ens hur man lägger upp en header på bloggen, så det känns jävligt misslyckat att ha lagt ner tid på en bild som inte ens ska användas. Men men..

Vill du också ha din header fixad, och vet du dessutom hur man sen lägger upp den på bloggen?
Tja, skriv en kommentar då =). Du bestämmer rubbet! Det enda jag bestämmer är vart min bloggadress ska stå och hur den ska se ut 
Allt är givetvis gratis ; )

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: linn :D

heeej, sorry såg inte dina komentarer, min dator laggar jätte mycket. och allt bara pajar hela tiden :/ kan jag skicka bilderna på msn ? :)

kram

2009-06-26 @ 20:07:07
URL: http://sjobeckk.blogg.se/
Postat av: erica

Kan du göra en blogg åt mig ?

2009-06-29 @ 13:51:30
URL: http://allaserica.blogg.se/
Postat av: mathilda

jag vill ;D

2009-06-30 @ 17:26:17
URL: http://mlicous.blogg.se/
Postat av: Ariana

heej, jaag vill:)

2009-06-30 @ 23:52:05
URL: http://poourr.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0