Dagens shopping

Så var det dagens shopping då









♣ Bh- NY-  99 kronor (ord. pris139 kronor)
♣ Höfthållare- NY- 49 kronor
♣ String- NY-35 kronor (ord. pris 69kronor)
♣ Korsett- NY- 179 kronor
♣ String- NY- 45 kronor (ord. pris 69 kronor)
♣ Bh- NY- 139 kronor
♣ String- NY- 69 kronor
♣ Skärp- NY- 179 kronor
♣ "Latex"klänning- BikBok- 66 kronor (ord. pris 249 kronor)


Klänninen var rätt rolig, fast ful  Den ska jag leka lite med tänkte jag. Klippa och klistra så får vi se hur det blir sen.

Nu blir nog Carre glad när han äntligen kommer hem från Estland. Ska bli kul att se hans kommentarer när han ser underkläderna. Men jag är rätt säker på att han kommer gilla det i alla fall. .
Hoppas att han inte läser det hä nu men jag ska avslöja en liten secret för er läsare.. En stor del av varför jag köpte dom var för hans skull

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Mattias

sexigt!

2009-07-30 @ 20:06:50
URL: http://mattiasegnell.se
Postat av: Mattias

sexigt!

2009-07-30 @ 20:06:54
URL: http://mattiasegnell.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0