Dagns outfit

Min lap är trasig och ni vet ju vad det innebär. Inga photoshop bilder tyvärr. Men till min räddning har jag ju Picasa, som jag redan har berättat.

Jag ska nu göra ett tappet försök att lägga ut dagens outfit. Känner att jag bara måste nu när det är första gången på hela sommaren som jag har shorts. Räknar nu bara Sverige såklart för det är väl klart att jag inte gick runt i tjocka typ mjukisbrallor i Spanien.
Hur som helst har jag invigit svenska sommaren med shorts idag. Det känns alltid lika bra att göra det i slutet av juli! Imorgon tar jag väl och inviger
hösten då...  Det var den sommaren.

Men än är solen framme och mina vänner det är bara den 29:e juli! Det ser bra ut.
Här är dagens outfit


♥ Vita jeansshorts- Bershka
♥ Långt boxarlinne- Gina tricot
♥ Kofta med luva- Bershka
♥ Fotlänk- Tidning
♥ Halsband- Gina tricot
♥ Örhängen- Gina tricot
♥ Armband- Spanien
♥ Sneakers- Le coq sportif


Länge sen jag använde mej av spgeln men.. det gick väl rätt bra.  

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: carre

älskling du är absolut finaste tjejen i hela sverige o jag älskar dig mest av allt<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-07-29 @ 21:51:43
Postat av: barndomsvänner

fina shorts :)

2009-07-31 @ 18:59:29
URL: http://barndomsvenner.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0