Bershka <3

Igar skippade vi stranden en dag och akte till ett jattemysigt centrum istallet. Det var nog ratt bra, med tanke pa hur brand jag ar redan nu efter bara nagra dagar har.

Dar i centrumet hittade jag dessutom min absoluta favoritaffar utomlands! !



Besok den om ni ser den utomland. Dom har verkligen en harlig stil dar inne, plus att nar man kommer in vet man inte vart man ska borja for det finns sa mycket. Den kanslan alskar jag med en affar. Sa ska det vara!



Hahah som vanligt. Alltid nar jag shoppar i ett land dar Bershka finns, sa ar det den affaren som far mina pengar.

Kan var kul att visa vad jag kom hem med ocksa:





Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0