My nails

Härom natten.. närmare rut 3 faktiskt, satt jag och lekte lite med mina naglar.

Haha jusse då sms:ade Glenn mej också. Våran konversaton var.. hmm... mycket intressant

Glenn: Tja vad gör du?
Jag: Målar naglarna
Glenn: Haha ofta man målar naglarna nu
Jag: jaa gör inte du det?  =O
Glenn:
Ne mina naglar är inte så långa så jag kan inte det
Jag: Det har inte jag heller.. gå ut i solen!
Glenn: Får man längre naglar om man är i solen?
Jag: Jaa fan, man får ju vitaminer och sånt där shit

... ..... ..... ....

Såhär blev i alla fall



Gillar den rosa färgen, speciellt när man är brun  Men man tröttnar ju i längden så kul att skoja till med något mönster. Ikväll måste naglarna göras om, får se hur jag den här gången. Tror det blir en feel good käll faktiskt. Synd att jag inte har några bra filmer. Jag hade ju tänkt att åka till gymmet... HAHAHA HAHAHA HAHAHAH HAHAHAHA.
Men tror att mina timmar i Solna centrum motsvarar en timme på gymmet faktiskt

Jaa nu ska jag börja min feel good kväll med lite mat. Sallad var det beställt idag. Som alla andra kvällar.. dom kvällarna jag äter middag vill säga.
Då får väl stuumpan önska er en fortsatt trevlig kväll ´

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Rebecca

Åh vilken intressant blogg du hade, seriööst :o



Jag får en lillasyster i september.. Tycker du hon ska heta Leah eller Leona? Eller har du andra namnförslag? :) Läs mer på mitt senaste inlägg. Kommentera gärna:)



http://reshine.blogg.se

2009-07-29 @ 15:26:51
URL: http://reshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vilken intressant blogg du hade, seriööst :o



Jag får en lillasyster i september.. Tycker du hon ska heta Leah eller Leona? Eller har du andra namnförslag? :) Läs mer på mitt senaste inlägg. Kommentera gärna:)



http://reshine.blogg.se

2009-07-29 @ 15:27:05

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0