Tips till er med laptops!

Usch jag känner att jag gjorde ett dåligt jobb med nedräkingen nu. Men jag har räknat ner från 61 dagar så jag får väl helt enkelt acceptera att fantasin har en begränsning.

Hur som helst innebär det att mina photoshopbilder och min lap är tillbaka!

För er med laptops läs det här:

Problemet med min lap var att den stängdes av hela tiden. Jag han i princip bara få igång den och sen stängdes den av. Det var grymt irriterande och vad jag än gjorde så blev det inte bättre.
Tillslut kom vi fram till att fläkten ha gått sönder.
Det där är ett väldigt vanligt problem bland laptops.. att dom stängs av när dom blir överhettade!

Men stuumpan har lösningen!

Numera har jag en isklamp under datorn. Så fort den börjar kännas lite varm lägger jag in den under och så får den ligga där en liten stund. För mycket kyla är ju inte heller bra, men isklampen fixar jobbet rätt bra. Den kyler ner datorn lite och sen tar man bort den. Sen jag började med det har den inte stängts av en enda gång. Fast målet är ju såklart att fixa en ny fläkt men fram tills dess får isklampen duga

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0