Suumpans sallad.. *host* en av dom

Ni som har läst min blogg mycket den senaste veckn vet kanske att jag har käkat sallad typ varje dag. Så är det ju när man bor ensam. Antinge slänger man ihop en sallad för att det är billigt och enkelt eller så äter man inte alls.

Igår var jag igång igen. Och istället för att slänga i kyckling, som jag för övrigt tröttnat på nu, blev det kebab . Det var inte helt fel faktiskt



Men nu är jag trött på att käka sallad. Ikväll blir det kebab.. riktigt kebab. Från Il Postino. Det är fina grejer det

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: N O E S C A P E

Mm, delicious! ;D

2009-07-29 @ 19:54:12
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Trees

avokadon ser god ut iallafall :) Kebaben borde se ut som den gör på en riktig pizzeria, nyskuren:P

2009-07-29 @ 20:35:08
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Linnea

fin blogg! :)



kommentera gärna min! ♥

2009-07-29 @ 22:58:50
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0