Stuumpans easy dinner

Hej  
Nu är jag tillbaka från mitt springande fram och tillbaka i affärer. Nu får jag fan ta och lugna ner mej lite.
Men brudar ni vet ju hur det är i alla fall. Så fort man känner sej lite deppig finns det ju bara en sak utöver choklad som gör en glad igen, SHOPPING!

Det blev en del idag.. också. Visa upp det i nästa inlägg för jag måste fixa lite med bilderna först.

En bild som i alla fall är klart är bilden på min middag som jag precis har ätit


Det här är typ vad jag kommer leva på dom första åren när jag har flyttat hemifrån
Gott, billigt, lätt att göra för dom som hatar att laga mat och dessutom går det jävligt snabbt.
Jag kom hem och var hungrig idag. Koka lite pasta och värma en burk med sås och hälla över. Herregud en hund klarar av det. Galet lätt  

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0