Stuumpan goes köksbjörn

Hej
Nu är jag hemma igen efter en lång och jävligt rolig eftermiddag med the bruds.
Just nu sitter jag och väntar på att min underbara pojkvän ska ringa... får se om det händer.

Samtidigt leker jag något jag absolut inte är. LEKER är alltså verkligen rätt ord.

KÖKSBJÖRN.

Det är dags för middag här hemma och jag tänker göra en issa special.. Vill säga.. en enkel sallad

Här är vad jag brukar använda



Men kära läsare jag måste bekänna en grej.. jag har aldrig förut stekt kycklingfilé
Jag håller på med det just nu .. men vad fan.. hur svårt kan det vara. Det här ska nog gå bra utan att jag blir magsjuk


....... AAAH nu händer det grejer här.. hoppas Carre ringer snart, han kan  ju sånt här..

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Idris

Åååh, man ligger sjuk några dagar och sen när man återvänder till livet är ens favoritblogg i rullning igen :D

2009-07-21 @ 23:58:47
URL: http://lipstickandgasoline.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0