Skruven

Länge sen jag skrev något på sex-delen. Här kommer sista ställningen bakifrån då.


Det här är en ställning som verkligen förtjänar sitt namn. Tjejen ligger på sidan på kanten av sängen eller soffan och killen står på knä framför och kommer in från sidan. Ställningen ger killen bra rörlighet samtidigt som den kräver lite styrka.

Skruven


Man får också till en speciell och härlig penetrationsvinkel och det gör skruven till en av de hetaste ställningarna som finns.


Extra
Låt killen använda sina händer för extra njutning och lägg gärna en kudde under höften för att komma upp lite.


Loveugars betyg (0-5)


För tjejer

Bekvämlighet: 5
Svårighet: 0
Njutning:


För killar

Bekvämlighet: 4,5
Svårighet: 0
Njutning: 4


För båda

Intimitet: 2
Penetrationsdjup: 5
Penetrationsrörlighet: 5


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Roya

Ooooh jag ÄLSKAR den!

2009-07-31 @ 23:15:05
URL: http://inspireooh.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0