Om 3 dagar är jag tillbaka ;)

Förlat för trakiga inlägg just nu.

Om 3 dagar är jag tillbaka i Sveariket igen, da blir stuumpan sej själv igen

Men fram tills dess blir det bildbomb.







Lägenheten vi bodde i hade vi lånat från mammas kompis och vi bodde visserligen gratis där men det var inte värt en krona ändå. Stället var ruskigt snuskigt och det fanns kakerlackor och skit där. Totte mosade en med en stol, och det
var inte så himla smart.



En ganska mysig restauran som låg precis där vi bodde men också jättenära ett hotell där vi brukade bada och gymma.





Inne på Bershka, grym affär!! Brukar alltid shoppa massor där.








Rebajas (REA) på både H&M och ZARA, fast jag brukar bara köpa kläder från Bershka. Det finns snyggare kläder på H&M och ZARA hemma. Skor är däremot en annan femma



Shoeeesss..



Där vi bowlade fanns det gott om andra roliga grejer typ flipperspel, jackvegas maskiner, andra maskiner och tja.. allt i stort sett.




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0