Hemma igen

Hej

Efter mycket om och men är jag tillbaka i Sverige. Det blev en del trubbel igår men tillslut löste sej allt

Om några timmar ska jag iväg och träffa Sara och Roya, som jag har saknat as mycket.

Kan väl snabbt bara dra att det kommer ta ett tag innan den här bloggen är sej själv helt och hållet. Jag har otroligt mycket att göra just nu och jag vet inte hur mycket tid jag kommer kunna lägga på bloggen. Men jag hoppas att ni kikar in lite då och då i alla fall .

För övrigt kan jag väl säga att det känns otroligt skönt att ha ett ordentligt tangentbord med samtliga bokstäver  Däremot är väl vädret här inte lika skönt. Och ännu tråkigare blir det väl att berätta att efter dessa tre veckor i Spanien är jag av någon jävligt märklig anledning VIT .


Saknar det redan


Nu måste jag springa vidare här.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0