lördag

Resten av fregakvällen var lite halvstressig.... hmm
Vi åkte hem till mej och köpte kebab och kollade på the hot chick. Sen packade jag och så gick vi hem till pappa.
Efter det käkade vi igen och sen åkte vi hem till Carre.
Oerhört stressigt.

Jag sov hos Carre och på lördagmorgonen vaknade jag av att Carres hemska väckarklocka satte igång. Carre vaknade dock inte, det slutade med att jag armbågade Carre. Lite löst trodde jag, det visade sej att han tydligen hade haft ont i revbenen resten av dagen =P.

Jag vaknade och gjorde mej i ordning sen åkte jag hem och hämtade badgrejer och åkte och simmade.
Simmade inte så långt dock, men det var skönt att röra på sej bara.

Jag började också dra ihop lite folk för kvällen. Mamma var i skåne, Tommy hade varit där dagen innan, huset skulle alltså vara mitt hela kvällen.
Efter mycket dividerande fram och tillbaka kom Carre, Olivia, Sara, Jossa, Sebbe, Sandra och Thomas hem till mej. Det var jävligt lagom för allt lyckades spåra ur i alla fall.

Efter att ha suttit och snackat ett tag och bara umgåtts gick vi ut till jacuzzin. Från början var det super, sen blev det bra, sen blev det mindre bra och tillslut blev det kaos.
Sen var det kaos resten av kvällen. En satt och grät i jacuzzin, en kunde inte så, en fick hjälpa den som inte kunde stå, två satt ute och tröstade den gråtande i jacuzzin och en sprang runt som en jävla höna för att se till att allt inte skulle spåra ur för mycket

Men hehe vad kan man säga, kvällen var väl rätt lyckad i alla fall.
Bäst av allt var när vi skulle sova och jag och Sara låg och "sjäng" i en timme i streck. Jag kan säga att det från början lät okej, efter tio minuter lät det förjävligt, efter en timme.... .... haha vill inte ens veta.

Här är lite halvtaskiga bilder från kvällen


Det går riktigt segt just nu, hinner inte vänta på att alla bilderna
ska  ladda upp.
Måste gå och byta om sen är det träning och sen kommer min
älskling och sover över hos mej, för att jag inte gillar
att sova ensam =)

Jusste, sen gjorde Sara en jättefin videoblogg på
söndagborgonen. Berättar mer om söndagen sen, och så
ska jag försöka lägga upp videon också, det blir kul det =P

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0