lördagen

Det blev rätt sent den kvällen, det förstår ni säkert =P. Filmen, bilder och allt dansande i busshållplatsen, det tar ju sin tid.
Men även fast jag gick pch la med lite efter 1 den kvällen, var jag tvungen att gå upp tidigt nästa dag.
Östervalls smutsiga lastbilar väntade.
Tänkte på min klass's reaktion när jag sa att jag skulle tvätta bilar. Dom såg en blondin med stora bröst i biki framför sej.
Hmmmm undrar varför.
Killar ni kollar för mycket på tv!

Nej istället för bikini fick jag en smutsig keps, en blå overall som rymde mej gånger två och stövlar i storlek 44.
Riktigt sexigt, precis vad min klass hade sett framför sej.
Helt okej jobb i alla fall, som jag sa glömde jag kameran hemma så det enda som blev var en film på Carres mobil och en ful bild på mej i min fula overall.
Jag jobbade i alla fall till 16 den dagen, sen åkte jag hem, käkade, duschade, gjorde mej i ordning. Sen kom Sara.
Och sen åkte vi till Brommaplan, där köpte vi cola från donken och så blandade vi varsin grogg på toaletten att förkröka med på bussen, gick till Ica och köpte Sprite, tog bussen till Ekerö och åkte hem till Lollo.
Hos Lollo gick tiden, jag fick dåligt samvete för att jag inte var med Carre, så jag började ta mej från Ekerö till Tumba trots att bussarna hade slutat gå.
Kvällen var helt okej.
Men kom hem till Carre som en isbit. Det tog, som jag sa, lite mer är 2 timmar att värma upp mej när jag kom dit. Men det var i pricnip lördagen i jävligt få ord.





Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: saraaaa

hahaha, palla att jag alltid blir så fuuuul på bild :( men du är söt älskling <3

2009-01-19 @ 14:46:11
URL: http://saralinneaolsson.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0