veckans blogg

Det är söndag, och det betyder att det är dags för veckans blogg.
Den här veckan tänker jag tipsa om en blogg jag själv läste otroligt mycket förut men sen tappade jag bort den och blandade ihop den med en annan, så kan det gå.

I bloggen hittar man bra tips på allt möjligt, många fina bilder och mycket mer. Bloggerskan skriver en hel del om sitt liv men också mycket om kläder och annat som roar oss tjejer. I den här bloggen hittar man också många roiliga tävligar.
En klar "veckans blogg" till dej

http://www.lindaslya.blogg.se



Adressen är ute, nu är det bara kolla om ni håller med mej ;)

Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0