stuumpan is back in the house

Hej.
Idag är det sista dagen på lovet. Men jag tänker inte klaga, många började idag så.
Det är kul att se att besökarna hänger kvar trots att jag varit en tid i Estland och inte bloggat alls.
Nu kommer jag däremot ge er massvis att läsa för nu ska jag berätta om hela resan + en hel del annat. Hinner jag så kommer jag skriva det mesta idag.
Jag är sjuk och har inget bättre för mej, älsklingen åkte hem för någon timme sen så jag sitter här helt ensam.
Saknar honom lite och då är det  rätt bra att blogga så slipper man tänka på det.

Hoppas ni i alla fall haft det bra under jul och nyår. Hur som helst undrar jag hur många som har varit med om så mycket som jag har dom här veckorna. Dock har tiden varit förvånandsvärt nykter men men, så blir dert ibland =P.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0