sömnlös natt... igen

Och som vanligt kan jag inte sova.
Herregud
Jag startade den här bloggen i mars 2007, och hur många gånger har jag inte skrivit sen dess att jag inte kan sova.

Det måste vara typ varje söndag. För det är ju fan så. Jag kan inte sova på söndagar, eller sista dagen på lovet.

Visste att det skulle bli såhär ikväll, men jag hoppades så mycket på att det inte skulle bli så, eftersom jag är sjuk och så, att jag faktiskt skrev godnatt för några timmar sen.

Nu är klockan 00.33. Alla sover, mer eller mindre i alla fall.
Varför sover inte jag?
Det är ju seriöst något fel på mej.
Hela veckan i Estland har jag sovit som om jag aldrig sovit förut och nu förstörs allting.
Nu kommer jag somna i skolan imorgon och sen är skiten igång igen. Då sover jag i skolan och så kan jag inte sova på kvällen och då somnar jag i skolan nästa dag och så håller det på så.

Och imorgon ska jag till någon läkare på BUP också. Åh jag orkar inte. Dom ska tydligen kolla om jag behöver någon medicin eller något mot deprission och nedstämdhet.
Helt onödigt, tror inte att jag kommer behöva det.

Men men, nu får ni sova vidare och jag ska väl ut och ta en promenad eller hitta på något, så kanske jag somnar någon timme tidigare än jag är van vid dom kvällarna då jag inte kan sova.

Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sandra

jag började färga håret i tredje klass(10 år gammal), i sjunde klass började jag bleka, och gjorde så en gg i månaden, till slut ramlade väldigt mycket hår av vilket ledde till att jag rakade av det.



Ha en bra dag:)



kram sandra

2009-01-08 @ 06:38:02
URL: http://vildangeel.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0