mycket att skriva om

Gud vad jag har mycket att skriva om. Men jag har verkligen ingen lust just nu =P
Lovade ju att jag skulle vis hur det där linnet som skickades hem till mej, ser ut. Faktum är att det var rriktigt snygg, så tänker tyvärr (för er) inte sälja det.
Men jag ska i alla fall visa hur det ser ut, så fort jag kommer till det avsnittet. Jag ligger ju efter lite. Har några dagar kvar på Estlandsresan, sen kommer shoppingen från Estland, vilket var en del, sen har inte skrivit på novellen på länge och vissa är ju sugna på en till sexställning. Men jag lovar att det söta linnet kommer det med =)

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0