Missionären



Det här är antagligen den vanligaste ställningen som människor använder över hela världen, speciellt när det kommer till första gången, vilket troligtvis beror på att den är väldigt intim och inte särskilt tekniskt knepig och dessutom är den ställningen som man ser mest av på till exempel tv. Hur gör man då? För dom få procenten som inte vet ligger tjejen helt enkelt på rygg medan killen lägger sig med ansiktet nedåt ovanpå henne. Det som är bra med missionären är att man kan göra en så tråkig ställning på så många olika sätt. Om killen ligger ner vanligtvis, kommer det bli en helt annan känsla om han sätter sej upp. En annan fördel är för oss tjejer, dom kvällarna vi inte orkar ha sex. Man särar på benen och sen får killarna göra det dom vill utan att vi måste anstränga oss speciellt. Skti bra ju

Missionären
Trots att det ibland kan vara lite svårt för killen att sikta in sig rätt, tar det inte lång tid att få grepp om den här ställningen.



Extra:

En kudde under sidan förbättrar penetrationsvinkeln och som tjej har du bra läge att ge dig själv en hjälpande hand.


Loveugars betyg (0-5)


För Tjejer
Bekvämlighet: 4,5
Svårighet: 0
Njutning: 3


För Killar
Bekvämlighet: 3
Svårighet: 1
Njutning: 3,5


För Båda
Intimitet: 5
Penetrationsdjup: 3,5
Penetrationsrörlighet: 4


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0