lördagkvällens enkla outfit

Efter shoppingen med Sara var det ju dags att komma hem och fixa i ordning sej för at gå ut igen.
Jag hade ganska lite tid på mej innan vi skulle träffas men hann i alla fall fixa smiket och byta tröjan till ett linne.
Linnet är det jag köpte från gina tricot, tänkte visa hur det ser ut på.



♥ Puss och kram jeans- Gul&Blå- 899 kronor
♥ Linne- Gina tricot- 149 kronor


Kvällen blev desutom rätt misslyckad. Vi skulle bli nästan 30 pers men våran kära buss hade en busschaufför som hade bestämt sej för att åka en minut tidigare än den skulle och eftersom vi väntade på Thomas, som var typ 10 meter ifrån bussen, åkte han. Jävla idiot. Så vi kom inte längre än till Brommaplan. Och där stod vi ett bra tag. Det slutade med att alla åkte hem till sej utom jag som åkte hem till Carre. Och vi firade denna roliga lördagskväll med ett härligt bråk. Skit kul var det. Otroligt misslyckad lördagskväll. Det enda som var bra var att jag fick träffa Sara lite mer. Men det var väl typ det som var bra..

Hoppas eran var bättre.
Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0