lördag

Hej.
Lördagmorgon och jag är som vanligt lite halvseg.
Idag ser min dag ut såhär:
Nu sitter jag hemma hos älsklingen, som åkte till jobbet för några timmar sen.
Själv ska jag snart börja sminka mej och försöka kasta i mej lite frulle.
Efter det ska jag åka hem och byta kläder för att sen träffa Sara.

Senare efter det, ska jag försöka ta mej i väg till gymmet några timmar. Både jag och min kropp behöver det nu.
Ska sen ikväll verkligen försöka skriva några inlägg. Men eftersom klockan redan är rätt mycket och jag har inte ens åkt för att träffa Sara än, så lär allt bli jävligt sent och jag har en känsla av att jag säkert kommer vilja träffa Carre när han har slutat jobba. Men får väl se hur det blir.
Oavsett vad så är min lördag fullspeckad.

Hur ser din dag ut?

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0