igår

Nu är jag hemma, eller det har jag varit ett tag men..
Var tvungen att stann och käka i stan på vägen hem också, när åt jag sist?
Det var någongång igår, tror jag käkade lite när jag kom hem efter jobbet, eller gjorde jag det?

Anyway, dagen igår var jävligt lång och jag känner att jag har sovit grymt för lite.
Men ni känner ju mej, ni som läst min blogg sen 2007, jag kan ju ändå aldrig sova på söndagar, så jag funderar på att åka iväg till gymmet om ett tag.
Träna, sola, basta och bara chilla med mej själv. Hur låter det ? =)

Då kan jag nog sova.

Fast det är ju klart, jag ska ju orka ta mej iväg också och det vette fan =P.


Lite news från pojkvänsgrejerna också. Jag och Carre känner totalt olika. Han gör allt för att få träffa mej, jag gör allt för att få slippa... ... okej riktigt så är det inte, men jag känner mej förjävla elak som bara dissar honom hela tiden.

Så vad gör jag?

Jo jag åkte hem till honom mitt i natten. Var hemma hos honom klockan 2 imorse och då hade jag varit på vift i några timmar.

Det tog mej 2 timmar att sluta skaka efter att jag kommit in från kylan. Men vad fan, han är värd det.


Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0