happy without you

Godmorgon
Issa kom nyss hem och har gjort morgon te till sej själv och tänkte uppdadera så mycket som möjligt inann det är dags att rusa iväg på nästa grej.

Ärligt talat mitt liv flyter fan!
Dumpade snubben förra tisdagen, tog tillbaka honom på fregagen och blev dumpad i förrgår, men fy fan vad lycklig jag är!
Det känns som att man vill ställa sej mitt på plattan och skrika : - Knäck issa och hon knäcker dej!

Den senaste tiden har ändå allt varit rätt konstigt.
Skolan går åt helvete, jag vet inte vad jag håller på med och jag och Carre dumpar varandra flera gånger i veckan.
Men det finns ju en person som i alla fall får allt att kännas lite mer normalt. Sara älskling. Vad skulle jag göra utan henne?

Apropå Sara så hinner jag inte blogga så mycket idag för vi ska in till stan och bruda runt lite . Men ikväll ska jag fan inte hålla på med massa konstiga grejer. Igår åkte jag hem till Carre mitt i natten, fattar inte vad som hände men det gjorde jag i alla fall, och det må jag säga, det var ett riktigt äventyr det ;)

Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0